GROEPSLESSEN

Onze groepslessen vinden plaats op outdoor locaties zoals Vondelpark,
Sarphatipark en Westerpark. Wij zorgen tijdens deze lessen dat de
groepen niet te groot zijn (max 12) zodat de techniek en houding
optimaal blijven en er genoeg ruimte is voor persoonlijke aandacht.

BOEK NU EEN PROEFLES!

BOOTCAMP OUTDOOR

Bij Bootcamp komt het neer op kracht en uithoudingsvermogen. Wij gebruiken eigen lichaamsgewicht en duo oefeningen voor een full body workout.

 

[unex_ce_button id="content_w8sehymjh,column_content_fnnbtp8bx" button_text_color="#000000" button_font="semibold" button_font_size="16px" button_width="auto" button_alignment="right" button_text_spacing="0px" button_bg_color="#d5ff44" button_padding="15px 60px 15px 60px" button_border_width="0px" button_border_color="#000000" button_border_radius="0px" button_text_hover_color="#d5ff44" button_text_spacing_hover="2px" button_bg_hover_color="#000000" button_border_hover_color="#000000" button_link="https://club.fitmanager.com/signup/1300" button_link_type="url" button_link_target="_blank" has_container="" in_column="1"]AANMELDEN[/ce_button]

KETTLEBELL OUTDOOR

Met een kettlebell zijn er enorm veel oefeningen om benen, armen en vooral je core goed aan te pakken. Kracht en cardio vormen een mooie combinatie tijdens deze full body workout met behulp van deze gewichten. 

 

[unex_ce_button id="content_dd1e2riui,column_content_fnnbtp8bx" button_text_color="#000000" button_font="semibold" button_font_size="16px" button_width="auto" button_alignment="right" button_text_spacing="0px" button_bg_color="#d5ff44" button_padding="15px 60px 15px 60px" button_border_width="0px" button_border_color="#000000" button_border_radius="0px" button_text_hover_color="#d5ff44" button_text_spacing_hover="2px" button_bg_hover_color="#000000" button_border_hover_color="#000000" button_link="https://club.fitmanager.com/signup/1300" button_link_type="url" button_link_target="_blank" has_container="" in_column="1"]AANMELDEN[/ce_button]

HIT45
OUTDOOR

Een full body workout met eigen lichaamsgewicht. Door de hoge frequentie en afwisseling van cardio en kracht oefeningen heb je tijdens de training een hoge hartslag waardoor je sneller en langer verbrand. Door interval training verbetert je herstel (conditie) na inspanning veel sneller. 

 

[unex_ce_button id="content_ss7ft64ou,column_content_fnnbtp8bx" button_text_color="#000000" button_font="semibold" button_font_size="16px" button_width="auto" button_alignment="right" button_text_spacing="0px" button_bg_color="#d5ff44" button_padding="15px 60px 15px 60px" button_border_width="0px" button_border_color="#000000" button_border_radius="0px" button_text_hover_color="#d5ff44" button_text_spacing_hover="2px" button_bg_hover_color="#000000" button_border_hover_color="#000000" button_link="https://club.fitmanager.com/signup/1300" button_link_type="url" button_link_target="_blank" has_container="" in_column="1"]AANMELDEN[/ce_button]

CIRCUIT TRAINING
OUTDOOR

Tijdens deze training werk je met dumbells, kettlebells, TRX, elastieken en battleropes voor een goede conditionering van het hele lichaam. De focus licht op kracht, spieruithoudingsvermogen en hersteltijd. Voor elk niveau is er een zwaardere en een lichtere variant van de oefeningen.

 

[unex_ce_button id="content_hv5tppkfg,column_content_fnnbtp8bx" button_text_color="#000000" button_font="semibold" button_font_size="16px" button_width="auto" button_alignment="right" button_text_spacing="0px" button_bg_color="#d5ff44" button_padding="15px 60px 15px 60px" button_border_width="0px" button_border_color="#000000" button_border_radius="0px" button_text_hover_color="#d5ff44" button_text_spacing_hover="2px" button_bg_hover_color="#000000" button_border_hover_color="#000000" button_link="https://club.fitmanager.com/signup/1300" button_link_type="url" button_link_target="_blank" has_container="" in_column="1"]AANMELDEN[/ce_button]